DELEN:



Uitschrijven van een patroon is veel werk daarom vraag ik jullie ze
niet te delen maar naar deze Blog of mijn haakgroep Haakfeest te verwijzen https://www.facebook.com/groups/786267764730485/
https://www.facebook.com/pages/GeaCreadesign /1390375997857984
laat gerust een berichtje achter .

dinsdag 23 juni 2015

Ditmaal maakte ik een Truitje van bloemen

Ik haakte 1 grote en 3 kleinere bloemen en heb ze met elkaar verbonden.
En er een waaier rand omheen gehaakt

               


                                                                                                                                                       
                  een achterpandje van waaier motief gehaakt en de schoudernaden verbonden.


                         en  een waaier pas eronder gehaakt en de mouwopening open gehouden,
                               koordje gehaakt kraaltjes eraan en eronder door geregen.
het eind resultaat een mooie zomers top .


dit patroon (gratis)kan je vinden: 
of  in mijn haak fb groep Haakfeest 

Succes met het maken! 







                           


Geen opmerkingen:

Een reactie posten